Here we are! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sanne Brugman - WaarBenJij.nu Here we are! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Sanne Brugman - WaarBenJij.nu

Here we are!

Door: Sanne Brugman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 April 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo iedereen!!

Na een lange, maar goede vlucht van 11 uur zijn wij dan eindelijk in kaapstad aangekomen. Tijdens de vlucht hebben we nog heerlijk genoten van een glaasje champagne, en na de vlucht heb ik nog een kijkje mogen nemen in de cockpit. Super gaaf!

We hebben onze groep ontmoet op het vliegveld, waar we de komende weken samen mee reizen. Leuke groep!

Morgen gaan wij naar Kaap De Goede Hoop, wat een prachtige dag schijnt te worden!

Wij gaan nu lekker slapen, het was een lange dag!
Tot de volgende update!!

Groetjes Sanne en Lonne

• 08 April 2017 - 07:24

Anneke :

Mogge dames,
    Op naar een fantastisch avontuur. Ooit ga ik ook zo'n reis maken. Ben benieuwd naar de foto's.
    Enjoy

• 09 April 2017 - 00:25

Jan Nuwolt:

Heel veel plezier ..gaaf hoor zo'n mooie droomreis, maar lekker genieten

Tags: Kaapstad

Sanne

Mijn moeder, lonne, en ik, gaan een super mooie reis naar Zuid-Afrika maken! Wij gaan dit doen in de periode van 7 april 2017 tot en met 30 april 2017. Wij gaan in deze reis 4 tot 5 landen bezoeken, namelijk: Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Zimbabwe en misschien nog Zambia. Wij kijken er enorm naar uit!

Actief sinds 21 Feb. 2017