Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Sanne Brugman - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Sanne Brugman - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 Maart 2017 | Nederland, Nieuwkoop

Hoi iedereen!
Het komt nu toch wel heel erg dichtbij! Begin april is het dan zover. Dan zitten wij in het vliegtuig opweg naar Zuid-Afrika, om de reis van ons leven te maken! We gaan een prachtige reis maken, waarin we Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabe gaan bezoeken.

We vinden het heel fijn dat er lieve mensen zijn tijdens deze reis die op onze huizen en huisdieren willen passen!

Tijdens deze reis wil ik jullie via deze weg op de hoogte houden van wat we hebben meegemaakt. Dit zal niet altijd lukken, omdat we niet altijd beschikken over wifi!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om ons te volgen, dus vooral liken!

Groetjes,
Sanne en Lonne

• 20 Maart 2017 - 19:59

Yvonne Van Angeren:

Wat een belevenis. Heel veel plezier en geniet van de mooie reis samen.

Tags: Zuid-Afrika

Sanne

Mijn moeder, lonne, en ik, gaan een super mooie reis naar Zuid-Afrika maken! Wij gaan dit doen in de periode van 7 april 2017 tot en met 30 april 2017. Wij gaan in deze reis 4 tot 5 landen bezoeken, namelijk: Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Zimbabwe en misschien nog Zambia. Wij kijken er enorm naar uit!

Actief sinds 21 Feb. 2017