Van Swakopmund naar Etosha!! - Reisverslag uit Grootfontein, Namibië van Sanne Brugman - WaarBenJij.nu Van Swakopmund naar Etosha!! - Reisverslag uit Grootfontein, Namibië van Sanne Brugman - WaarBenJij.nu

Van Swakopmund naar Etosha!!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

21 April 2017 | Namibië, Grootfontein

Hallo allemaal! Na een tijdje niks van ons te hebben vernomen is het weer tijd voor een leuke update!

Na Sossusvlei, waar we nog Dune 45 en Big Daddy hebben geklommen, hebben we een paar hele bijzondere dagen gehad.

Na het prachtige Sossusvlei zijn we naar Solitaire geweest. Hier hebben we lekker kunnen genieten van hun beroemde appeltaart.
Hierna hebben we twee vrije dagen in het kleine dorpje Swakopmund. Een klein leuk havenstadje met veel leuke winkeltjes en we hebben hier heerlijk gegeten!

Via Swakopmund zijn we naar Cape Cross gegaan, wat bekend staat om een van de grootste populatie pelsrobben. Wat een stank!!!

Hierna zijn we naar twijfelfontein gegaan, wat bekend staat om zijn rotstekeningen die wel 20.000 jaar oud zijn!

Na twijfelfontein zijn we dan eindelijk aangekomen waar we toch eigenlijk wel voor zijn gekomen, Safari!
We hebben een jeepsafari gemaakt in Etosha, een van de grootste wildparken van Afrika!
We zijn de hele dag op pad geweest, met een geweldig resultaat! We hadden ontzettend mooi weer, en mede daardoor heel veel wild kunnen zien. De big 5 bestaat uit: olifant, leeuw, neushoorn, luipaard en buffel. Wij hebben op 1 dag 3 out of 5 mogen zien, namelijk de olifant, leeuw en neushoorn, wat super bijzonder schijnt te zijn!
Natuurlijk hebben we nog veeeel meer gezien, waaronder zebra, hyena, zadeldekjakhals, struisvogel, springbok, gnoe, hartebeest en nog veel meer!
Foto's volgen natuurlijk allemaal nog. Ik heb nu in totaal al 1700 foto's gemaakt, dus een beetje te veel om allemaal online te plaatsen, haha!!

See ya!!

• 22 April 2017 - 00:10

Anneke :

Hoi dames.
    Het ziet er allemaal spectaculair uit. Genieten zolang het maar kan

• 22 April 2017 - 13:36

Yvonne:

Wat een mooie verslagen schrijf je toch. Zo kunnen wij hier met jullie mee genieten. Nog heel veel plezier en ik wacht vol spanning her volgende verslag af.

Tags: Etosha

Sanne

Mijn moeder, lonne, en ik, gaan een super mooie reis naar Zuid-Afrika maken! Wij gaan dit doen in de periode van 7 april 2017 tot en met 30 april 2017. Wij gaan in deze reis 4 tot 5 landen bezoeken, namelijk: Zuid-Afrika, Namibië, Botswana, Zimbabwe en misschien nog Zambia. Wij kijken er enorm naar uit!

Actief sinds 21 Feb. 2017